Wat betekent duurzame inzetbaarheid nu echt?

Het begrip ‘duurzame inzetbaarheid’ is voor veel mensen een containerbegrip. 
Toen wij gevraagd werden om autoschadeherstellers bewust te maken van dit begrip voelden we ons niet voor niets enorm uitgedaagd. 

Als je duurzame inzetbaarheid ontleed, dan is het eigenlijk helemaal niet zo’n abstract begrip. Sterker nog, ieder mens doet in zijn leven al iets aan duurzame inzetbaarheid. 

Deze redenatie leidde tot de strategie om vooral dicht bij de belevingswereld van de doelgroep te blijven. Duurzame inzetbaarheid vermenselijken dus.

We leverden een campagnespot op, die op YouTube en Facebook werd ingezet als pre-roll. De spot zet aan tot bewustwording en overweging. 

Wil je ook jouw doelgroep activeren om in beweging te komen? Dan nodig ik je graag uit om te sparren over de inzet van campagnefilms en andere content.

 

Jos Mitsunaga | Content Adviseur
Bel: 06 212 98 244
Of boek een vrijblijvende sparsessie.